Automotorul prezidential romanesc pe sine a circulat azi de la Bucuresti la Sinaia, ca doamna ministru de la Transporturi sa verifice cum stau lucrarile la Culoarul 4 de cale ferata facut si cu bani ISPA. Si care culoar ar fi trebuit sa fie gata anul trecut. O vizita de lucru normala. Anormal a fost disconfortul celorlalti aflati in traficul feroviar la orele alea si pe ruta aia, pentru ca deplasarea doamnei ministru a intors mersul trenurilor peste cap: toate trenurile normale au fost oprite care pe unde in statii, chiar si cele care circulau in linie dubla si n-ar fi deranjat pe nimeni, teoretic, pe celalalt sens. Asta din urma cam ilogica, dar romaneasca pana la urma, trecea ministra cu prezidentialul.
Dar nu stiu eu regulile de aici de la capatul lumii, o sa ma opresc din barfa auzita intamplator la un colt de retea telefonica. Mai spun doar ca se aude ca ar fi ramas si ditamai trenul prezidential blocat la intrarea in Comarnic, la dus. In pana. Poate consoleaza pe careva dintre intarziatii de dimineata.
Foto: Google.
Dupa ce s-a stricat, l-au reparat instant cu o creanga de pom rupata chiar de responsabilul cu siguranta feroviara, un scotch si niste lita-merita sa cauti imaginile, asta chiar e Romania reala-asta in timp ce ministresa ne spunea ca cel mai sigur mijloc de transport e trenul
ApreciazăApreciază
:))))) Tot lucrul romanesc e cel mai fiabil in felul lui. In felul lui pentru ca, daca te lasa in pana, il repari cu creanga si ce ai intamplator prin geanta sau pe tine. Daciile romanesti au mers o gramada de timp la fel de bine si cu o curea normala de ventilator, dar si cu un crac de ciorap de dama daca ceda cureaua. Acum au venit francezii sa strice rosturile …
Pune-i tu pe altii sa-si repare Toyotele, Boeingurile si TGV-urile cu creanga, scotch-ul si ciorapul!
ApreciazăApreciază